Sunday, June 10, 2007

شحما ولحما و شعرا و ذقنا


السلام عليكم...أنا أهه...لحما و شحما و ما تبقى من شعرا و ذقنا !! أنا حاليا طالب في السنة السادسة في كلية طب الأسكندرية

والدي طبيب جراح و أمي مهندسة...ليا أخ اسمه أسامة في اعدادي هندسة المطرية (و ان شاء الله يحول السنة دي) و ليا أختين... واحده في أداب انجليزي و التانيه في خامسه ابتدائي

مولود في دبى في الامارات في يوم يوافق تاني يوم بعد حداشر سبتمبر

مريت بتجارب كتيرة و حياتي مليانه أحداث و طموحي أكبر من الواقع اللي أنا عايشه و زملكاوي الي الممات

دي كانت بس تصبيرة للي جاي بس أهم حاجة في المدونة دي هي....تعليقاتكو...أنا مش جاي هنا عشان أكلم نفسي...كنت عملتها ع الكورنيش ساعة الغروب بلا مدونة بلا مصاريف بلا وجغ دماغ...!!! لأ... انا عايزكو تتفاعلو معايا... فاهمين!!...و الى لقاء آخر ان شاء الله

على فكرة...الصورة اللي فوق ليا و أنا في قسم جراحة القلب و الصدر و اللي في ايدي ده

Bronchoscope

3 comments:

Anonymous said...

assalmo 3alikom rafeek al tareek:
1st i wanna congratulate u for dis site and welldone effort,
actually u deserve to have a site broadcasting wats in there ur nuclear machine of thinking
rabena yebarklk w yeg3lo fe mzan 7sanatk
i liked the intro with 1 of my favoret do3a2 with nice pix althu i know u can much better movies but ur resources r just too little for ur talent
isa dis might encourage me to create my webpage soon 3ashan nblogg m3 b3deena

Dr. Osama Deif said...

isa it will be the best read blog on the whole internet. We wait for your new>

ابتسام شلبي said...

very nice blog ya Adham
keep going